לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

הזוכים בתחרות הסטטוסים של האגודה למלחמה בסרטן עם מגזין הנוער "ראש אחד"

20.06.12 00:00

האגודה למלחמה בסרטן יזמה תחרות סטטוסים שהתקיימה בדף הפייסבוק של מגזין הנוער הפופולרי "ראש 1".

 

בתחרות, שקיבלה חשיפה גם במגזין "ראש 1", בני הנוער התבקשו לכתוב סטטוס (הודעה) של עד 500 תווים, מדוע העישון הוא לא בשבילם.

 

למעלה מ-750 סטטוסים הועלו לאפליקצייית פייסבוק המיוחדת שהוכנה לצורך התחרות ולאחר בחינת כל הסטטוסים, הוכרזו הזוכים שזכו בפרסים שניתנו כתרומה.

והזוכים בתחרות:

מקום 1

נועה עומר בת 14 מירושלים, עם הסטטוס:

כל אחד והשאיפות שלו, השאיפה שלי היא להצליח להגשים את החלומות שלי, לעשות את כל הדברים שרק אפשר לחלום עליהם. השאיפה הגרועה היא השאיפה של הסיגריה, השאיפה שיוצאת וגוזלת שנים מחייך, שמביאה עלייך את המחלה הגרועה מכולן שגוזלת חיים מבני אדם. לכן השאיפה שלי היא השאיפה הטובה, השאיפה להצלחה!                                     

 

נועה זכתה ב-1000 ש"ח לקניות ברשת H&M

 

מקום 2

כריסטינה לסנוי, בת 17 מראשון לציון עם הסטטוס:

אתה שואף? הורג את עצמך! אתה נושף? הורג אחרים! אז תחשוב לפני שאתה מדליק סיגריה כי אתה לא לוקח אחריות רק על עצמך.

 

כריסטינה זכתה במשקפיים מתנת המותג Prince

 

מקום 3

לירי כהן, בת 11 ממצפה הילה עם הסטטוס:

כשאני נמצאת ליד מישהו שמעשן אני נחרדת. למה אני צריכה לסבול מכל הסיפור הזה? ואיך בכלל בן אדם יכול לקחת את הרעל הזה ולנשוף אותו ולשאוף אותו ולנשוף ולשאוף וככה כל היום. כשלמעשנים נגמרים חפיסת הסיגריות זה מחריד, כל מה שהם חושבים עליו זה מתי הם יעשנו שוב... צריף לשים לזה סוף! אסור לעשן! נקודה! זה פוגע גם במעשן, גם בי וגם בכל מי שנמצא סביבי. בסך הכל אני עוד ילדה, ואני לא רוצה לחלות ממישהו שעישן, אני לא עשיתי כלום. אני מקווה שאחרי שתקראו את הסטטוס הזה תבינו כמה זה חשוב להפסיק לעשן.

 

לירי זכתה במנוי לחצי שנה למגזין "ראש 1"

 

חביב הקהל

שלום מויאל, בן 18 מאשקלון עם הסטטוס:

אני מדבר בתור מתנדב מד''א שראה מקרים מזעזעים של אנשים שעישנו, ולצערי הרב לא היה להם זמן לתקן את זה. ברוב המקרים שאני עולה בהם יש צעירים שעישנו... כלומר שהעישון נורא מזיק לאנשים, ורואים את זה לפי רצב הנשימות שלהם והדופק, השיניים והקול. העישון זה דבר נורא רע וההוכחה לכך הם אותם אנשים שחולים בגיל נורא מוקדם בגלל העישון. עדיף לפספס את ''ההנאה'' הזו בחיים מאשר את החיים עצמם.

 

שלום זכה בארבעה כרטיסים לסרט ברשת גלובוס מקס.