לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

מבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן: החל מה-14/10/13

08.10.13 00:00

מבצע "הקש בדלת" 

יו"ר מבצע "הקש בדלת" 2013-2014

צבי נטע יו"ר 'קבוצת מכשירי תנועה'

מבצע ההתרמה "הקש בדלת" יתקיים השנה  ביום שני, ה -14.10.2013.

 

צבי נטע, יו"ר 'קבוצת מכשירי תנועה', פילנטרופ, מחלים מסרטן, ויו"ר מבצע "הקש בדלת" לשנת 2013-2014  הכריז היום (7/10/13), על פתיחת מבצע ההתרמה השנתי ה- 53 של האגודה למלחמה בסרטן, שפעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור בלבד, וללא מימון מתקציב ממשלתי כלשהו.

 

צבי נטע ישמש כיו"ר מבצע ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן, אשר הינו מקור תרומה חשוב של האגודה, במסגרתו משתתפים אלפי ילדים, תלמידי בתי הספר וחניכי תנועות הנוער, תוך שיתוף פעולה הדוק עם מערכת החינוך ומתנדבי האגודה למלחמה בסרטן ב-70 סניפיה הפרוסים ברחבי הארץ.

 

מדברי צבי נטע: "כילד בכיתה ג' בשנות ה-60, גויסתי למבצע "הקש בדלת" ע"י שתי נשים - חברות של אימי, שהיו ממייסדות האגודה למלחמה בסרטן, מטי רקנאטי וסוזי אבן, ולאורך השנים המשכתי להיות פעיל במבצע ההתרמה השנתי גם בצופים ובתיכון. באותם ימים כילד, שגדל קרוב לחוף הים, חשבתי שמחלת הסרטן היא חיה קטנה, שחודרת לגוף וניתנת למיגור. לימים חוויתי טרגדיות במשפחה הקרובה, וגם באופן אישי, שלוו בסבל ובהתמודדות לא קלה עם מחלת הסרטן, והבנתי יותר את משמעות המחלה.

 

אבי ייסד בשנות ה-70 קרן צדקה, שמטרתה לתרום כספים לרפואה, לטיפול בחולים ולמחקר רפואי, ומאז ועד היום , לאור העובדה שהסרטן הוא גורם המוות מספר 1 במדינה, אני ממשיך את דרכו של אבי.

 

רוב האנשים חיים בתחושה "שלי זה לא יקרה", אבל ניתן לעשות הרבה במניעה, באיבחון מוקדם ובטיפול ושיקום יעילים. האגודה למלחמה בסרטן שוקדת על קידום פעילויות אלה, שבכוחן להציל חיים, לכן אני ממליץ לכם לתרום "בהקש בדלת".