לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

מעיין החליטה לרוץ את ריצת המרתון הראשונה שלה במרתון טבריה ולהקדישה לזכר אמה שנפטרה מסרטן

21.12.14 00:00

לרגל מרתון טבריה שיתקיים ב  9.1.15

 

מעיין מבאר שבע משתפת ומרגשת בסיפורה האישי אשר דרבן אותה להשתתף לראשונה בריצת מרתון ובפרויקט החדש של האגודה למלחמה בסרטן: "ביחד - רצים למען המאבק בסרטן", המציע למשתתפים חוויה כפולה: לרוץ ולהתרים. 

מעיין משתפת : "מרתון טבריה לזכר אמא"

"קשה לשכוח את שיחת הטלפון לפני 10 שנים, שבה בישרו לה, שקיבלה פרס חינוך על היותה דמות מובילה ומנהיגת שינויים במערכת החינוך בבאר שבע. שמחתי בשבילה אבל לא הבנתי.

 

כעבור שנתיים קיבלה שוב שיחת טלפון, שבה בישרו לה על קבלת אות המתנדבת המצטיינת הארצית של האגודה למלחמה בסרטן. שמחתי בשבילה אבל לא הבנתי.

 

שנה לאחר מכן קיבלה שיחת טלפון על קבלת אות המתנדבת המצטיינת של היישוב עומר בתחום החינוך. שמחתי בשבילה אבל לא הבנתי. ארבע ימים לאחר מכן היא נפטרה.

 

היא נפטרה ורק לאחר מכן הבנתי איזה בן אדם מיוחד אמא שלי הייתה.

bul3 קראו את הכתבה בנושא שפורסמה ב"ידיעות הנגב"

מעיין

הרבה זמן אני מחפשת אתגר, שיגרום לי לבטא את הדרך שבה היא חינכה אותי, להציב לעצמי מטרות ולשאוף הכי גבוה שאפשר, ויחד עם זה לשלב עזרה והתנדבות לאנשים הזקוקים לכך.

 

אז החלטתי, ב- 9.1.15 אני מתכננת לרוץ את המרתון הראשון שלי!

 

אני מקדישה את השתתפותי במרוץ לזכר אמי, ולמען המאבק הארצי במחלת הסרטן, ובשאיפה להעלות את מודעות הנשים לבדיקה ואבחון מוקדם של סרטן השד.

 

אני החלטתי לרוץ מרתון ולעזור בגיוס כספי תרומה, אשמח אם תלחצו כאן, שתפו את הקישור הבא, ותעזרו כפי יכולתכם בתרומה כספית לאגודה למלחמה בסרטן, ובמיוחד לסניף באר שבע, שתורם רבות למען מאבק חשוב זה. ואם גם אתם רצים במרתון טבריה, תרימו את הכפפה ותקימו עמוד התרמה כמוני, נראה מי מגיע ראשון ליעד".

 

bul3 לחצו כאן לעמוד ההתרמה של מעיין

 

מעיין היא אחת מבין עשרות האנשים, שכבר נרתמו לפרוייקט החדש של האגודה למלחמה בסרטן בשם "ביחד - רצים למען המאבק סרטן".

 

הפרוייקט מציע למשתתפים במרוצי המרתון השונים בארץ לחוות אתגר כפול : לרוץ ולהתרים.

 

המשתתפים פותחים דף התרמה אישי בפיסבוק, ומגייסים את המשפחה החברים וכל מי שמעוניין לתמוך בריצה, ולתרום לטובת הפרויקטים השונים של האגודה למלחמה בסרטן, למען החולים והמחלימים ממחלת הסרטן.

 

bul3 לחצו כאן לפתיחת דף התרמה