לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

קמפיין חדש "אבא": גם גברים יכולים להיות נשאים של הגן הגורם לסרטן השד והשחלות

19.10.16 00:00

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש עם קריאה לגברים בישראל שהם אבות לילדים ובעלי היסטוריה משפחתית של סרטן השד והשחלה. הקמפיין שעולה תחת הסיסמה "אבא" הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO.

 

המטרה היא להעלות את המודעות לכך שלא רק נשים אלא גם גברים יכולים להיות נשאים של הגן הגורם לסרטן השד והשחלות וכי ההורשה של הסיכון לחלות בסרטן אינה תלויה במין ההורה המוריש.

 

בקמפיין קוראת האגודה למלחמה בסרטן לאבות לשים לב ובמידה ויש במשפחתם הקרובה מקרים רבים של סרטן השד או שחלות שיכנסו לאתר האגודה למלחמה בסרטן, יענו על שאלון להערכת הסיכון וייגשו עמו לרופא.

 

לחצו כאן למילוי השאלון

 

 

הקמפיין המיועד כאמור לגברים הנו חלק מקמפיין נרחב יותר הנקרא "הסיכוי שבסיכון" העוסק בהורשה גנטית של גנים הגורמים לסרטן. במסגרת הקמפיין החדש תעלה מודעה בעיתונים ובמגזינים הפונים לגברים הנקראת "אבא" ותכלול דגש מיוחד למודעות בקרב גברים נשאים, שבדומה לנשים נשאיות, עלולים להוריש את המוטציה הפגומה בגן לילדיהם, גם אם הם עצמם לא חולים בסרטן.

 

 

 אבא - קמפיין האגודה למלחמה בסרטן

 

 

תוכנית ה"סיכוי שבסיכון" הוקמה על ידי האגודה למלחמה בסרטן בסיוע The Northern Charitable Foundation  (NFC) ביסודה של רוזה דמביצר ובשיתוף הקונסורציום הישראלי לאבחון גנטי של סרטן השד ושחלה הפועל בחסות האגודה למלחמה בסרטן.

 

קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום - גיתם BBDO, מנהלת קריאיטייב - נגה קרה, צוות קריאיטייב - קובי לביא וסיוון הררי, סמנכ"ל לקוחות - יונתן רגב, סופרווייזר - אלירן בנימיני, תקציבאית - שלי שובל, אחראית מדיה האגודה למלחמה בסרטן - מאיה פלדבלום.