לתרומה

סרטן השד
חודש המודעות

גלגל ענק בוורוד – לרגל חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד

עוד בנושא
סרטן השד
סרטן השד - מידע כללי
'יד להחלמה'
חודש המודעות
חודש המודעות לסרטן השד 2018
גלגל ענק בוורוד – לרגל חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד
המשט הורוד של האגודה למלחמה בסרטן - 2018
הנחיות והמלצות האגודה למלחמה בסרטן לנשים למניעה, איבחון מוקדם של סרטן השד ושמירה על אורח חיים בריא
חודש המודעות סרטן השד 2017
חודש המודעות סרטן השד 2016
חודש המודעות סרטן השד 2015
חודש המודעות סרטן השד 2014
חודש המודעות סרטן השד 2013
חודש המודעות סרטן השד 2012
חודש המודעות סרטן השד 2011
חודש המודעות לסרטן השד 2010
לאישה שאובחנה עם ממצא בשד
סרטן שד גרורתי
ניידת הממוגרפיה
פורום סרטן השד
פעילויות האגודה
מניעה ואבחון מוקדם
הסיכוי שבסיכון
סרטן שד דלקתי
סרטן השד בצעירות
סרטן השד בגברים
סרטן שד לא חודרני
הטיפול הכירורגי
הטיפול הקרינתי
הטיפול ההורמונלי
התמודדות ושיקום
מיניות ופוריות האישה
ימי עיון סרטן השד
סקירת חידושים במחקר
מחקרים קליניים
פורומים אינטרנטיים

הגלגל הענק בלונה פארק בתל אביב, הואר הערב (3.10.2018) באור ורוד, כחלק מקמפיין המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד המשותף לקבוצת החברות  אסתי לאודר בישראל ולאגודה למלחמה בסרטן, המצוין מדי שנה בחודש אוקטובר.


גלגל ענק ורוד

הגלגל הענק יישאר מואר באור ורוד במהלך כל חודש אוקטובר כחלק מכ- 200 אתרים ברחבי העולם המוארים במהלך החודש וביניהם מגדל אייפל בצרפת, האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מגדל טוקיו ביפן, אמרון הטאג' בהודו ונמל התעופה של לוס אנג'לס בארצות הברית.

מנתוני האגודה למלחמה בסרטן לשנת 2018 עולה כי כיום חיות בישראל כ – 22 אלף נשים שאובחנו עם סרטן השד. מדי שנה מצטרפות למעגל התחלואה כ – 5,500 נשים נוספות. נכון להיום, האמצעי היעיל ביותר נגד סרטן השד הינו הגילוי המוקדם. ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ-90% ויותר.


אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי: "קבוצת אסתי לאודר פועלת להעלאת המודעות לסרטן השד מזה 16 שנה. מטרת הפרויקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. אנו שמחים על הארת הגלגל הענק בלונה פארק גני התערוכה השנה, שנראה ממקומות רבים בגוש דן ובנתיבי איילון ויכול להוות תזכורת ממשית לאלפי נשים ללכת להיבדק".


מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הדגישה כי: "חשוב לנו להמשיך ולעורר את המודעות לקידום המאבק בסרטן השד, כל פעילות כזו מצילה חיים. הנכונות של  החברות להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותנו. אני קוראת לכל הנשים  להיבדק על פי ההנחיות בהתאם לגיל, ולהכיר את גופן, כך שבכל  מצב, אם מתגלה שינוי, חשוב לפנות מיד לרופא ולהתעקש על בירור טיבו"

השנה גם יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל עם רשת גולברי פעילות לגיוס כספים עבור האגודה למלחמה בסרטן, במסגרתה הושקה קולקציית קפסולה ורודה, אשר 30% מהסכום שייאסף ממכירתה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. הקולקציה תימכר בחנויות הרשת בחודש אוקטובר. בצילומי הקמפיין לשיתוף הפעולה לקחו חלק אסתי גינזבורג, סנדרה רינגלר, בר זומר, אשלי וקסמן, סתיו סטרשקו, שלי גפני, דנה זרמון, מור סילבר, נועם פרוסט, ארבל קינן, טהוניה, תום נשר, מורן מזור, אירה דולפין, גאיה גור אריה, ג'ני צ'רווני וקטיה גלי.



צילום לנס הפקות