לתרומה
חפש
דף הבית
הודעות הדוברת

קמפיין משותף של האגודה וערוץ ג'טיקס בנושא: חכם בשמש

18/06/2008

האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס יוצאים החל מה- 20 ביוני, בקמפיין חינוכי משותף "חכם בשמש" אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים שנכתבו במיוחד לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת הקמפיין, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מערכונים הומוריסטיים באורך של 30-60 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 6 עד 14.

בתמונה: גור ואוח - אודי גוטשלק ואביעד בנטוב ביחד עם הצל יואב אליאסי
צילום: אסף דהאן-טוינג
 

הקמפיין יעלה לאוויר בערוץ ג'טיקס לקראת החופש הגדול וימשך כל עונת הקיץ. כמו כן באתר ג'טיקס יוקרנו המערכונים השונים. הצופים יוזמנו לדרג את המערכון הכי מצחיק באינטרנט, כל מי שמדרג יקבל מדבקת "חכם בשמש". במערכונים החדשים של השנה שיעלו ב- 25.06.08 יככבו צוות שחקני "גור ואוח". סיטקום שהפך לקאלט בקרב קהל המטרה. גור ואוח הם אודי גוטשלק, ואביעד בנטוב. לאודי ואביעד מצטרף אורח מיוחד "הצל" יואב אליאסי כשחקן אורח.

בתמונה: גור ואוח - אודי גוטשלק ואביעד בנטוב ביחד עם הצל יואב אליאסי
צילום: אסף דהאן-טוינג

במסגרת שיתוף הפעולה נעלה עם שידורים חוזרים של קמפיין "חכם בשמש" אשר בו מככבים צוות שחקני הסדרה "קומי קומי" עם דודו ארז אשר מותח את העוברים ושבים ברחוב ועל שפת הים ובנימה היתולית מלמד אותם את חוקי "חכם בשמש".

בתמונה: גור ואוח - הם אודי גוטשלק ואביעד בנטוב
צילום: ישראל הדרי

מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "מניסיוננו, כאשר פונים לילדים ובני נוער בשפתם ובאמצעי התקשורת הרלוונטיים עבורם, ניתן ליצור שינוי של ממש. לצד הרצאות בגני ילדים ובבתי ספר, אנחנו עורכים מדי שנה מסע הסברה טלוויזיוני עם ערוץ ג'טיקס אשר מ עודד מודעות בקרב הדור הצעיר"

שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "שיתוף הפעולה המוצלח עם האגודה למלחמה בסרטן ימשיך זו שנה חמישית ברציפות במטרה להרחיב את המודעות ולגרום לשינוי ההתנהגות בשמש בקרב הילדים. העברת המסרים באמצעות תכנים איכותיים תוך שימוש בהומור, הינן הדרכים הנכונות והאפקטיביות ביותר לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו" .

 

 

בתמונה: גור ואוח - הם אודי גוטשלק ואביעד בנטוב
צילום: ישראל הדרי

 

 © כל הזכויות שמורות לאגודה למלחמה בסרטן בישראל