לתרומה
חפש
דף הבית
הודעות הדובר

האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד

27/10/2011

האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד:

ביום ראשון הקרוב, ה- 30.10.2011 בשעה 8:00 בבוקר, דקת השידור הראשונה לאחר החדשות, במבחר תחנות רדיו, תשודר רק ברמקול ימין.

 

הקמפיין באמצעות "גיתם BBDO SOHO"

 

חודש אוקטובר הוא חודש המודעות העולמי לסרטן השד. במסגרת מגוון פעילויות המודעות אותן יוזמת האגודה למלחמה בסרטן, מעלה האגודה בשיתוף פעולה ייחודי עם מבחר תחנות רדיו בישראל, קמפיין חד-פעמי במטרה להגביר את המודעות לביצוע בדיקת ממוגרפיה מעל גיל 50, לגילוי מוקדם של סרטן השד.

 

ביום ראשון הקרוב, ה- 30 באוקטובר 2011, בשעה 08:00, דקת השידור הראשונה לאחר מהדורת החדשות תשודר רק ברמקול ימין. לאחר דקת השידור ברמקול ימין, יוחזר השידור לשני הרמקולים ותוקרא הודעה המתייחסת לבדיקת הממוגרפיה. לשון ההודעה: ככה זה מרגיש כשמאבדים צד אחד... מאזינה יקרה, עברת את גיל 50? בדיקת ממוגרפיה יחידה אינה מספיקה. אם לא תיבדקי אחת לשנתיים, את עלולה לאבד שד אחד ואפילו את החיים. למידע חייגי 1-800-599-995, האגודה למלחמה בסרטן.

 

תחנות הרדיו שמשתתפות בפעילות הינן גלי צה"ל (96.6 FM), גלגל"צ (91.8 FM), רדיו ת"א (102 FM), רדיו ללא הפסקה (103 FM), Eco 99 FM, רדיו אמצע הדרך, רדיו דרום, רדיו חיפה, רדיוס, רדיו גלי ישראל, רדיו לב המדינה, רדיו קול רגע, רדיו קול העמקים והגליל ורדיו גולן ואצבע הגליל.

 

לדברי גיא בר, מנהל קריאטיב ראשי בגיתם BBDO, ראשית אני רוצה להודות תודה גדולה לתחנות הרדיו שהסכימו לשתף פעולה ונרתמו לפעילות חשובה זו. המטרה היתה לעשות שימוש במדיה הקולית על מנת להמחיש את הסיכון שבהתעלמות מביצוע בדיקת ממוגרפיה אחת לשנתיים. המאזינים ירגישו שמשהו "לא תקין" בשידור. הודעת האגודה למלחמה בסרטן, שבאה לאחר מכן, מחברת את המאזינות לעולם התוכן של המסר והחוויה המוחשיים.

 

לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, "האגודה מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. האגודה למלחמה בסרטן משתתפת במהלך חודש המודעות לסרטן השד - וגם לאחריו - בפעילויות הסברה ובמיזמים שונים, שמטרתם העלאת המודעות למחלה בקרב הציבור."