לתרומה
חפש
דף הבית
הודעות הדוברת

אריה שואג בקטגוריית מלכרי"ם

07/07/2006



  •  ביום שישי בבוקר 7.7.2006 התכנס ענף יחסי הציבור בישראל, באולם הקאמרי  החדש בתל אביב, לרגל התחרות השנתית האריה השואג 2006 שנערכה ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. מטרת התחרות היא לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל. לתחרות הוגשו קמפיינים של יחסי ציבור שבוצעו במהלך שנת 2005. במהלך האירוע הוענקו 11 פרסי האריה השואג, לקמפיינים על פי קטגוריות שונות, לזוכים הוענק פסל האריה השואג, אשר עוצב על ידי הפסל ואיש יחסי הציבור משה דיין.


  • בקטגוריית קמפיין השנה זכה, קמפיין מאבק מורי ישראל למען רפורמה במערכת החינוך, בביצוע גיתם פורטר נובלי, עבור הסתדרות המורים בישראל. קמפיין זה נבחר מתוך כלל העבודות שזכו בקטגוריות השונות.


  • בשאר הקטגוריות זכו, במקום הראשון, הקמפיינים הבאים

*        במקום הראשון בקטגוריית טיפול במשבר זכה, קמפיין חוות גז הבישול, בביצוע לניאדו גנאור יחסי ציבור ותקשורת, עבור  חוות הגז בקריית אתא.


*        במקום הראשון בקטגוריית מלכ"רים זכה, קמפיין ניידת ממוגרפיה ומבצע הקש בדלת, בביצוע נאוה עינבר דוברת האגודה למלחמה בסרטן.


*         במקום הראשון בקטגוריית אירועים מיוחדים זכה, קמפיין פתיחת המוזיאון החדש לתולדות השואה, בביצוע יחידת יחסי הציבור של יד ושם.


*        במקום הראשון בקטגוריית מאבק ציבורי זכה, מאבק מורי ישראל למען רפורמה במערכת החינוך, בביצוע גיתם פורטר נובלי, עבור הסתדרות המורים בישראל.


*        במקום הראשון בקטגוריית היי טק זכה, קמפיין I mate Jam – That’s All
בביצוע עמירם פליישר  תקשורת, עבור סולגוד תקשורת בע"מ.


*         במקום הראשון בקטגוריית קשרי קהילה זכה, קמפיין יום אינטרנט בטוח בביצוע גיתם פורטר נובלי, בשיתוף מיקרוסופט ישראל.


*        במקום הראשון בקטגוריית תיירות זכה, קמפיין עידוד תיירות לטורקיה, בביצוע צימט תקשורת שיווקית, עבור משרד התרבות והתיירות הטורקי.


*        במקום הראשון בקטגוריית בריאות ורפואה זכה, קמפיין כירורגיה פלסטית, בביצוע חנן זיסו  תקשורת, עבור איגוד הפלסטיקאים.


*         בציון מיוחד לשבח עבור פעילות מגזרית במגזר הערבי זכה, קמפיין קוקה קולה סטאר 2005, בביצוע פובלסיס סקטורס ותומר סגיס מנהל יחסי ציבור בקוקה קולה, עבור קוקה קולה ישראל.


*         במקום הראשון בקטגוריית גור אריה לעבודות גמר של סטודנטים בתחום זכה, קמפיין בדרכן לתהילה – ייעוץ תקשורתי פוליטי מובחן מגדרית, בביצוע אוהד עברי מהחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן גוריון.