לתרומה
חפש
דף הבית
הודעות הדובר

שיתוף פעולה בין חברת M3 לאגודה לטובת המאבק בסרטן השד

11/10/2006

 

חברת M3, קונצרן הענק הבינלאומי, המייצרת בין השאר את המותג המוכר  POST IT,  פיתחה סדרה מיוחדת של מוצרי POST IT  ורודים, במיוחד למען המאבק בסרטן השד ולרגל חודש המודעות למניעת סרטן השד, המצוין בחודש אוקטובר ברחבי העולם.

 

גם חברת הבת, M3 ישראל, תורמת לקידום המודעות לסרטן השד.  החל מחודש אוקטובר ועד סוף 2006  תפיץ M3 ישראל קו של מוצרים ורודים – הצבע המזוהה עם המאבק בסרטן השד – אשר יימכרו בקו הקופות ברשת "אופיס דיפו" ברחבי הארץ. על כל קנייה של המוצרים הורודים תתרום M3 ישראל 10% לאגודה במלחמה בסרטן, לטובת המאבק בסרטן השד.

 

חברת M3 ישראל הינה חברת בת של 3M העולמית, קונצרן הענק מארה"ב, בעל מחזור מכירות של כ- 21 מיליארד דולר, המייצר מגוון עצום של למעלה  מ- 50,000 מוצרים מתחומים מגוונים כגון: בטיחות, גרפיקה, תחבורה, רפואה, תעשייה-סרטים, סרטי הדבקה ליטוש, מיגון נשימה ושמיעה, הייטק, טכנולוגיה, אלקטרוניקה מחשבים, ציוד משרדי, עזרי ניקיון ועוד בלמעלה מ- 200 מדינות בעולם. את מוצרי M3, הידועים באיכותם הגבוהה, ניתן למצוא בשוק הישראלי תעשייה, בבתי חולים, במשרד, בבית, במפעלים, בסביבות עבודה, בכבישים ובדרכים.

 

סרטן השד ישראל 2006

סרטן השד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ובעולם המערבי בכלל. על פי נתוני האגודה למלחמה בסרטן, כ- 4,000 נשים, מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד וכ-900 מתות מהמחלה. אחת מכל שמונה נשים בישראל, עלולה לחלות בסרטן השד וככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ 90%. מנתוני האגודה למלחמה בסרטן, מסתמן כי מספר הנשים אשר מחלימות מסרטן השד עולה בהתמדה בזכות הגילוי המוקדם ובזכות שיפור דרכי הטיפול והגברת המודעות הנרחבת בארץ.