לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

האגודה למלחמה בסרטן במיזם חדש "הגלויה הוורודה - תעבירו את זה הלאה"

20.10.13 00:00

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, האגודה למלחמה בסרטן באדיבות חברת נוברטיס אונקולוגיה הפיקו גלויה וירטואלית, שמטרתה להישלח לכמה שיותר נשים ברחבי ישראל, על מנת לעורר את המודעות למאבק בסרטן השד,  ובעיקר לחשיבות הטמונה בבדיקה מוקדמת.

 

פרויקט "הגלויה הוורודה"  יעלה היום בעמוד הפייסבוק של האגודה למלחמה בסרטן: "האגודה למלחמה בסרטן - לחיים בריאים". 

 

איך זה עובד? בוחרים מילים,  מנסחים מסר אישי, ושולחים גלויה למישהי יקרה לליבכם, כשהמטרה היא להעביר את הגלויה הלאה, ולהפיצה לכמה שיותר נשים.

 

האפליקציה הייחודית פותחה ע"י סוכנות הניו מדיה 2like.

 

bul3 צפו בסרטון הסבר על הגלויה הורודה:

כחלק מהגברת המודעות למאבק בסרטן השד, מדי שנה בחודש אוקטובר, מצוין בישראל  "חודש המודעות לסרטן השד", במקביל לשאר מדינות העולם. לאורך כל השנה, ובשימת לב מיוחדת בחודש זה, מקיימת האגודה למלחמה בסרטן  פרוייקטים ואירועים רבים להגברת המודעות לנושא ולקידומו.

 

בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד בכוחה להציל חיים! ככל שמאבחנים את המחלה בשלביה המוקדמים, עולים סיכויי הריפוי ל־90% ויותר.

 

האגודה למלחמה בסרטן ממליצה:

  1. לנשים בגילאים 50 ומעלה ללא סיפור משפחתי לבצע בדיקת ממוגרפיה אחת לשנתיים.
  2. לנשים הנמצאות בקבוצת סיכון (להן אם או אחות שחלו בסרטן), ההמלצה לבצע את הבדיקה  מגיל 40 או מוקדם יותר בהתאם להמלצת הרופא.
  3. לנשאיות מומלצת בדיקת MRI .
  4. ובכל גיל חשוב להכיר את הגוף בכלל והשד בפרט, וכאשר חל שינוי כלשהו, יש להתעקש לברר את טיבו. 

 

bul3 לשליחת הגלויה  הכנסו לאפליקציה