לתרומה
חפש
סרטן השד
חודש המודעות

להאיר בורוד 2012

עוד בנושא

בת ים וחיפה לובשות ורוד

אתמול, ה-16.10.12 החל מהשעה 18:00 ולאורך כל הלילה הוארו בורוד בניין אוניברסיטת חיפה ומגדל המגורים הגבוה בישראל, מגדל נווה נוף בטיילת החדשה בבת ים.

 

קמפיין המודעות לסרטן השד של קבוצת "אסתי לאודר", והאגודה למלחמה בסרטן השד מתקיים זו השנה ה-13 כחלק מיוזמה להארת אתרים ברחבי העולם.

 

השנה, לראשונה בישראל, נבחרו שני בניינים במקביל, שניהם מוקדים מרכזיים: בניין אוניברסיטת חיפה, החולש על אזור הצפון כולו, ומגדל נווה נוף בטיילת החדשה בבת ים, הנישא לגובה 170 מטר, בן 42 קומות מגורים.

 

פרויקט סרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן מאירים מידי שנה בחודש אוקטובר אתרים מוכרים ומרכזיים בישראל כדוגמת: חומות יפו העתיקה, גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בת"א, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, מגדל שלום בת"א ועוד.

 

צילום: סטודיו לם וליץ 

מגדל נווה נוף בבת ים 

אוניברסיטת חיפה

קבוצת חברות "אסתי לאודר" מאירה בעולם מידי שנה במהלך חודש אוקטובר אתרים מרכזיים ברחבי העולם באורות ורודים, ביניהם האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, בית האופרה סידני אוסטרליה, גשר מומבאי בהודו ועוד.

 

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל אמר כי "המטרה של הארת הבניינים היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכמה שיותר נשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים".

 

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה, ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית והבינלאומית".

 

סיסמת הקמפיין השנה: "אומץ להאמין בעולם בו סרטן השד כבר לא קיים. אנו מבטיחים להישאר כאן עד שזה יהפוך למציאות!"

 

השנה מציינים באסתי לאודר העולמית  20 שנה לקמפיין המודעות הבינלאומי לסרטן השד. בשנת 1992 יצרה הגב' אוולין לאודר, סגנית נשיא בכירה של קבוצת החברות אסתי לאודר, בשיתוף עם המגזין SELF את הסרט הורוד, והחלה את קמפיין המודעות אשר מתקיים היום בלמעלה מ- 70 מדינות, והפיץ עד כה למעלה מ- 110 מיליון סרטים ורודים, ומיליוני חוברות מידע חולקו ברחבי העולם, וגייס מיליוני דולרים למחקר למציאת תרופה למחלה.

 

בשנת 2000 הרחיב קמפיין המודעות לסרטן השד את מאמציו והשיק את היוזמה העולמית להארת אתרים, כדי להפיץ את מסר הצלת החיים בדרך חדשה, מרגשת ודרמטית.

 

בשנת 2010 נכנס פרויקט ההארה לספר השיאים של גינס תחת הכותרת "כמות האתרים הגדולה ביותר המוארים למען מטרת צדקה", כאשר ישראל השתתפה בקביעת השיא העולמי עם ההארה של יפו העתיקה.