'תו מידות לאפקטיביות' – לאגודה מלחמה בסרטן

לאגודה למלחמה בסרטן יש 'תו מידות לאפקטיביות' מאת ארגון מידות, המעיד כי האגודה למלחמה בסרטן מחויבת לתרבות ארגונית המעניקה חשיבות רבה לתכנון ולמדידה, להתמקדות בתוצאות ולשיפור מתמיד, במטרה להשפיע על מוטביה ולחולל שינוי משמעותי בחייהם.
בארגון מידות התרשמו במיוחד מפעילותה החברתית המגוונת של האגודה בתחומים השונים והתרשמו כי תהליכי הניהול המונהגים בעמותה למען קידום אפקטיבי של מטרותיה החברתיות הינם בולטים לטובה וראויים לציון מיוחד. על כן קיבלה האגודה את התו לשלוש שנים במקום לשנתיים כמקובל.
סופרברנדס - Superbrands

האגודה למלחמה בסרטן הוכתרה גם ב-2024 כאחד ממותגי העל בישראל, בקטגוריית "מגזר ציבורי, ארגונים ומוסדות", לאחר מחקר מקיף שבמהלכו בחרו הצרכנים הישראלים את מי שבעיניהם הם הSuperbrands. ברשימה, המחולקת לפי 29 קטגוריות, מוצגים המותגים הפועלים בישראל, שנמצא כי הקשר שלהם עם הצרכן הישראלי הוא העוצמתי ביותר בהשוואה למותגים אחרים בקטגוריה.
דן אנד ברדסטריט

האגודה למלחמה בסרטן קיבלה גם בשנת 2025 חותם אמינות Premium מדן אנד ברדסטריט.
חותם אמינות זה הוא "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק. הענקת החותם מתבססת על הערכה המקצועית של דן אנד ברדסטריט , באשר לרמת הסיכון הפיננסי שבהתקשרות עסקית עם הארגון.