במסגרת חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד (אוקטובר), חברו סניף האגודה למלחמה בסרטן בנתניה לחברות מובילות לקידום המסר המציל חיים.
חברת טמפו בנתניה וחברת אינפיניה אריזות בע"מ מקיסריה ביקשו מהסניף להעמיד דוכני הסברה לעובדים, שכללו כרזות וחומרי הסברה ומידע מטעם האגודה למלחמה בסרטן.
מטרת הדוכנים הייתה להעלות את המודעות לחשיבות הבדיקה העצמית והגילוי המוקדם.
העובדות והעובדים נחשפו למידע חיוני, קיבלו חומרי הסברה והביעו תמיכה רחבה במאבק במחלת הסרטן.

