השבוע מתנדבות סניף בת ים הגיעו לביקור במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון. מצוידות בחיוכים רחבים ובעשרות חבילות שי מושקעות, התייצבו המתנדבות במחלקות האונקולוגית וההמטולוגית ובמערך אשפוז היום. המאושפזים והמטופלים שמחו מאוד לקראת הצוות, וזכו לקבל ערכות שי שימושיות המותאמות במיוחד לעונת הרחצה ולימי הקיץ החמים: מגבת איכותית – תרומתה הנדיבה של חברת "אריגי גד", תכשיר מקדם הגנה חיוני לשמירה על בריאות העור בשמש, ואליהם נוסף גם כדור פיזיו קטן המיועד לאימון, גמישות והפגת מתחים של כף היד והאצבעות במהלך קבלת הטיפולים.
אל הביקור והחלוקה במחלקות, לצד המתנדבות הוותיקות והמסורות של הסניף יהודית מנצור ופרידה טין, הצטרפה הפעם גם שולמית ויינטרופוב – נציגת סניף בת ים של תוכנית "באים לטוב", הפועלת כחלק מהמערך הלאומי להתנדבות אזרחים ותיקים. שיתוף פעולה מבורך זה הכניס רוח רעננה של עשייה משותפת .
