לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

האגודה למלחמה בסרטן מציעה קבוצת תמיכה מקוונת לחולי סרטן ומחלימים

10.12.20 16:27

אנחנו באגודה למלחמה בסרטן ממשיכים להיות כאן עבורכם

גם בשעות חירום

האגודה למלחמה בסרטן מציעה קבוצת תמיכה מקוונת

לחולי סרטן ומחלימים

האגודה למלחמה בסרטן נמצאת עבורכם כל הזמן ובפרט בימים הקשים הללו. לאור החששות, הקשיים ואי-הוודאות המלווים את ציבור החולים בימים אלו, תקיים האגודה קבוצת תמיכה מקוונת שתאפשר לחולים ולמחלימים מסרטן מרחב לשיתוף ולשיח במטרה לסייע בהתמודדות האישית והנפשית, בתקופה מורכבת זו. קבוצת התמיכה תיערך באמצעות פלטפורמת  ZOOM- אפליקציית שיחות וידאו קבוצתית, בהנחיית עו"ס אורית שפירא, מנהלת מחלקת השיקום והרווחה של האגודה למלחמה בסרטן ודנה רכבי-הלר, עו"ס מחוז מרכז של האגודה למלחמה בסרטן, בימים ב' ו-ד' בין השעות: 11:00-12:00.

הרשמה דרך הלינק הבא:
https://tinyurl.com/wbl2pw3 


התפשטות מחלת COVID-19 (נגיף הקורונה) מציבה אתגר מיוחד בפני חולי הסרטן ובני משפחותיהם. בדומה למבוגרים ולחולים הסובלים ממחלות כרוניות, כמו סוכרת או יתר לחץ דם, גם חולי סרטן, ובפרט אלה הנמצאים בטיפול, עלולים להיות בסיכון מוגבר לתחלואה וסיבוכים.

אנחנו כאן על מנת לסייע לכם!

על אף התפשטות הקורונה, ממשיכה האגודה למלחמה בסרטן בפעילותה.  

מעוניינים בליווי ותמיכה רגשית בעקבות המצב?

  • מוקד 'טלתמיכה': 1-800-200-444 - שירות לתמיכה נפשית מידית בחולי סרטן ובקרובים אליהם, הנמצאים במצוקה נפשית. השירות ניתן על ידי עובדות סוציאליות, כמו גם אנשי מקצוע בתחומים נוספים, כגון סיעוד, שיקום, מיניות וכו'.
  • מוקד 'טלמידע': 1-800-599-995 שירות של האגודה, שמאויש גם בימים אלו למענכם החולים והמחלימים, 24 שעות ביממה, ומספק לכל פונה מידע אמין, עדכני ומקיף על מחלות הסרטן.
  • 'טלמידע' בשפה הערבית: 1-800-36-36-55.
  • 'טלמידע' בשפה הרוסית: 1-800-34-33-44.
  • מענה לחולים ומחלימים בדף הפייסבוק של האגודה – חולים ומחלימים מעלים את שאלותיהם לגבי מחלתם והסיכון מנגיף הקורונה ומקבלים מענה פרטני מפרופ' אברהם קוטן, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן למעבר לפוסט בפייסבוק לחצו כאן »
  • דף מידע לחולים אונקולוגיים והמטולוגיים בנושא הקורונה – דף מידע אשר מספק תשובות לשאלות נפוצות, עלה לאתר האגודה למלחמה בסרטן מטעם האיגוד הישראלי לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה. המידע נכתב ע"י פרופ' עדו וולף, מנהל המערך האונקולוגי, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי, ויועץ האגודה למלחמה בסרטן, ותורגם לשפות ערבית ורוסית על ידי הצוות הרפואי במחלקה האונקולוגית, המרכז הרפואי לגליל בנהריה (מומלץ להתעדכן בנושא גם באתר משרד הבריאות).

לדף מידע באתר האגודה למלחמה בסרטן בנושא הקורונה »»

  • 'יד להחלמה' - תמיכה בנשים המתמודדות עם מחלת הסרטן: 1-800-36-07-07
  • פורומים באתר האגודה בנושאים שונים הקשורים למחלות הסרטן, בניהול מיטב המומחים בתחום.