לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

האגודה למלחמה בסרטן וחברת וולט דיסני ישראל יוצאות עם "פיניאס ופרב" ו"מועדון החברים של מיקי מאוס" ה"חכמים בשמש" - זהו מסע הסברה חינוכי משותף להתנהגות חכמה בשמש בימי הקיץ

20.06.12 00:00

כבכל קיץ בשנים האחרונות, גם השנה יוצאים האגודה למלחמה בסרטן וערוץ דיסני ישראל במסע הסברה משותף של "חכם בשמש". מסע ההסברה ישודר בערוץ דיסני החל מה- 20.6 וימשך עד לתום חופשת הקיץ - תקופה בה הילדים בישראל חשופים יותר לשמש וצופים יותר בשידורי הטלוויזיה.

 

במסגרת  מסע ההסברה,  ישודרו בערוץ דיסני ובאתר ערוץ דיסני סרטונים בכיכובם של דמויות דיסני האהובות מהסדרה  "פיניאס  ופרב", וכן מ"מועדון החברים של מיקי מאוס" הפונה לילדים הצעירים יותר, ומעניק דגשים וטיפים לצופים הצעירים, אודות ההתנהגות הנכונה בשמש.

 

"פיניאס ופרב" הינה סידרת טלוויזיה החביבה על ילדים ובני נוער ומאז עלתה לראשונה לאוויר בערוץ דיסני, הרייטינג שלה גבוה. סדרת האנימציה שכולה דמיון והומור, מציגה דמויות, עלילה ומוזיקה נהדרים המספרים על מעלליהם של האחים מלאי התושייה- פיניאס פלין ואחיו החורג פרב פלטשר היוצאים לנצח את השעמום והופכים כל יום בחופשתם להרפתקה בלתי נשכחת: מקימים רכבת שעשועים בחצר הבית, גולשים על גלים באמצע העיר, נוסעים אחורה בזמן ועוד המצאות והרפתקאות.

 

הסדרה "פיניאס ופרב" הושקה ברחבי העולם ב-1 בפברואר 2008 וכבר באותה שנה הייתה מועמדת לפרסי EA British Academy , המוכרים בהפקות הילדים הטובות ביותר בקולנוע, בטלוויזיה ובאינטרנט. הסדרה משודרת בערוצי דיסני ביותר מ-135 מדינות וב-26 שפות שונות ברחבי העולם.

 

המעברונים כוללים מספר כללי התנהגות בשמש כמו : שהייה בשעות הבטוחות, שהייה בצל, חבישת כובע, לבישת בגדים ארוכים, הרכבת משקפי שמש, שתייה מרובה ומריחת מסנן קרינה,  אשר יגנו על בריאות הצופים הצעירים במהלך חודשי הקיץ.

 

בנוסף ובכדי להגביר את מעורבות הצופים במסע ההסברה, יפנו המעברונים את הילדים לאתר ייעודי, בו ייחשפו למסרים החינוכיים של  מסע ההסברה, ויוכלו לדרג את המעברון האהוב עליהם ולזכות במדבקת  "חכם בשמש".

 

מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "החינוך להתנהגות חכמה בשמש צריך להתחיל בגיל צעיר ותכניות הילדים במדיה מהוות אמצעי חשוב בהעברת המסרים.

מסע ההסברה יתקיים בחודשי הקיץ, בעיקר בתקופת החופש הגדול, כשהחשיפה לשמש גדולה וילדים רבים יותר צופים בטלוויזיה. האגודה למלחמה בסרטן עורכת את מסע ההסברה עם ערוץ דיסני ופועלת להגברת המודעות לנזקי השמש, במקומות נוספים, כמו:  בגני ילדי, בכיתות בית- ספר, בקייטנות ועוד".

 

שחר דוידסון, ראש מחלקת שיווק דיסני ישראל: "כמדי שנה, גם הקיץ יעלה לאוויר ערוץ דיסני עם קמפיין "חכם בשמש " כחלק משיתוף פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן. העברת מסרים להתנהגות חכמה בשמש באמצעות תכנים איכותיים תוך שימוש בהומור בשיתוף עם הדמויות האהובות על הילדים בבית, ובראשם תכניות הדגל "פיניאס ופרב" ו"מועדון החברים של מיקי מאוס", הינה דרך נכונה ואפקטיבית לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו".

פרב

פרב, מתוך "פיניאס ופרב"