לתרומה
חפש
סרטן השד
חודש המודעות

להאיר בורוד - 2010

עוד בנושא

בחודש אוקטובר 2010 יאורו למעלה מ 200 אתרים בעולם באורות ורודים

לראשונה, מיזם הארת האתרים בעולם, יכנס לספר השיאים של גינס לציון מספר הבניינים המהווים ציון דרך הסטורי ולאומי המוארים בוורוד יחד עם מדינות נוספות בעולם בינהם ארצות הברית, יוון, אוסטרליה ועוד.

 

 

צללית יפו העתיקה

צלם: אלבטרוס

 

באוקטובר 2010, תחגוג היוזמה העולמית להארת אתרים את שנתה ה-11, כשלמעלה מ 200 בניינים, אנדרטאות ואתרים מפורסמים מצטרפים למאמץ זה ומוארים באורות ורודים זוהרים כדי לשמש כסמלים בינלאומיים לתקווה, על מנת להעצים ולחזק מיליוני נשים בכל מקום. בישראל תואר השנה צללית יפו העתיקה, באור הורוד המסמל את המלחמה בסרטן השד ביוזמת אסתי לאודר ובשיתוף האגודה למלחמה בסרטן.

 

אבלין לאודר ציינה, "השקנו את היוזמה העולמית שלנו להארת אתרים בשנת 2000, כדי להוסיף לקמפיין המודעות לסרטן השד ממד מרגש וייחודי, אשר מאיר את עיניהן של נשים ומגביר את המודעות בלחיצה על המפסק. ב 11 השנים האחרונות, עבר מאמץ ההארה שלנו מקומץ אתרים בולטים, ללמעלה מ 200 אתרים ברחבי העולם. בכל שנה, אנו מעריכים כל-כך את תמיכתם של בניינים, אתרים ואנדרטאות אלו הידועים בעולם כולו, אשר משלבים עמנו כוחות מדי שנה כדי לכסות את העולם בורוד ולסייע בהגברת המודעות במטרה לכבוש מחלה זו בעתיד הלא רחוק כל-כך."

 

אורן רווח מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל אמר כי "הארת יפו העתיקה בורוד מרגשת ומרהיבה במיוחד, ומהווה סימן ותזכורת שיש להמשיך ולפעול ולהעלות את המודעות במלחמה בסרטן השד ולהזכיר לכל אישה בישראל כי גילוי מוקדם מציל חיים."

 

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה היום כי: "האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, גילוי מוקדם, ריפוי וטיפול. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומהווה ציון דרך משמעותי בעשייה חברתית לאומית ובינלאומית"

 

פרויקט סרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, נעשה בשיתוף עם האגודה למלחמה בסרטן. במסגרת הפרויקט הוארו מדי שנה בחודש אוקטובר אתרים שונים בישראל, ביניהם: גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בת"א, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, מגדל שלום בת"א, ומגדל אביב ברמת גן המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון.

 

 

צללית יפו העתיקה

צלם: אלבטרוס

 

רשימה חלקית של האתרים שהוארו מאז שנת 2000: אולם הקונצרטים, אמסטרדם. ארמון טאג' מהאל ומלון טאוור, הודו. בית האופרה של סידני, אוסטרליה, גשר המיתרים ירושלים ישראל, הקונגרס הלאומי, ארגנטינה, המגדל הנטוי בפיזה, איטליה, טירת בלוודר, אוסטריה, ארמון מרינו, איטליה, מפלי הניאגרה, קנדה, הארנה, איטליה, בית העירייה של לס קונדס, צ'ילה, מגדל טוקיו, יפן, גשר נאן פו, סין, מגדל קואלה לומפור, מלזיה, קוביית המים, סין, מגדל SKY , ניו זילנד, רובע הסירות, סין, מגדל 101 של טאיפיי, טאיוון, ארמון הנשיא, הרפובליקה הדומיניקנית מגדל העלמה, טורקיה, בית העירייה של פריס, צרפת, הטאוור בלונדון, בריטניה, ברנדנבורגר טור, גרמניה, נמל התעופה JFK , ארה"ב , המוזיאון לאמנות קיקלדית, יוון, נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס, ארה"ב, גשר השרשרת, הונגריה, בניין האמפייר סטייט, ארה"ב.

 

קמפיין המודעות לסרטן השד מהווה את הקמפיין המשמעותי והמשפיע ביותר שנוסד אי-פעם כדי לחנך נשים על הצורך בגילוי ובטיפול מוקדם בסרטן השד, ולהביא את המודעות לסרטן השד לקדמת הבמה הציבורית.

במסגרת הפעילות של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל והאגודה למלחמה בסרטן יחולקו במהלך חודש אוקטובר מאות אלפי סרטים ורודים בסניפי רשת הסופר-פארם לציון המאבק בסרטן השד.

לראשונה השנה, קבוצת החברות אסתי לאודר, תתחרה לכניסה לספר השיאים של גינס תחת הקטגוריה "מספר הבניינים המהווים ציון דרך הסטורי ולאומי המוארים בוורוד ברחבי העולם" יחד עם מקסיקו, ארצות הברית פנמה, יוון, אוסטרליה ועוד. באוסטרליה יוארו בניין הפרלמנט, הספריה הלאומרית ובניין הפרלמנט הישן, באוסטריה יוארו טירת שונבורן ומוזיאון לאנטוס, בצ'ילה יאורו בניין העיריה לאס קונדאס ובניין הממשלה לה מנודאה, בהודו יואר הטאג' מהאל ועוד.

 

קבוצת חברות אסתי לאודר בע"מ היא אחת היצרניות והמשווקות המובילות בעולם של מוצרים איכותיים לטיפוח העור, איפור, בישום וטיפוח השיער. מוצרי החברה נמכרים בלמעלה מ 140 מדינות ואיזורים תחת שמות המותגים הבאים: אסתי לאודר, ארמיס, קליניק, Prescriptives, Lab Series, Origins, M.A.C ., בובי בראון, טומי הילפיגר, Kiton, La Mer , דונה קארן, Aveda, Jo Malone, Bumble and Bumble, Darphin, Michael Kors, American Beauty, Flirt!, Good Skin, Grassroots Research Labs, Sean John, Missoni, Daisy Fuentes, Tom Ford, Coach ו Ojon .

ב 1992, יצרה הגב' אוולין לאודר, סגנית נשיא בכירה של קבוצת חברות אסתי לאודר, בשיתוף עם המגזין SELF את הסרט הוורוד והחלה את קמפיין המודעות לסרטן השד של קבוצת חברות אסתי לאודר ( BCA ), אשר מתקיים כיום בלמעלה מ 70 מדינות, והפיץ עד כה למעלה מ 110 מיליון סרטים וורודים ומיליוני חוברות מידע חולקו ברחבי העולם, וגייס מיליוני דולרים למחקר למציאת תרופה. בשנת 2000, הרחיב קמפיין המודעות לסרטן השד את מאמציו והשיק את היוזמה העולמית להארת אתרים כדי להפיץ את מסר הצלת החיים בדרך חדשה, מרגשת ודרמטית.