לתרומה

בוגרים צעירים - טיול לרמת הגולן יוני 2013

עוד בנושא

סיכום טיול  בוגרים צעירים 20-21.6.13

הבוגרים הצעירים, בליווי עו"ס של האגודה למלחמה בסרטן, מאור זוהר החובש וערן ברסלר מעמותת אתגרים, נסעו לטיול הרביעי במספרו בשנה זו, הכי צפונה שאפשר, הרי זה צפון רמת הגולן.

נפגשנו ביום ה' 20.6 בשעות הבוקר המוקדמות ברכבת מרכז ומשם החלנו את נסיעתו לצפון הרחוק.

עד שעות הצהריים הגענו לחרמון ויצאנו למסע ברכבל העליון עם סיור רגלי. זו היתה הפעם הראשונה עבור כולנו, בה נסענו, טיפסנו, טיילנו ושהינו בחרמון, שלא בעונת החורף והחרמון עצמו נטול שלג. מראה החרמון  עם הסלעים והצמחיה תוך כדי הנסיעה ברכבל הפרו קלות את שלוותנו. הקרבה לגבול הסורי, הצפיה על האזור כולו ושמיעת ההפצצות בסוריה עצמה עניינה את כולנו.

משם עצרנו במסעדה לארוחת סמבוסק וקניית כנאפה לקפה של אחר הצהריים בעין מוקש. חלקנו שכבנו על מחצלות וחלקנו טבלנו במעין, אך כולנו נהננו מחברה טובה, הרבה צחוק, קפה שטח וכנאפה מתוק וטעים.

את שעות הערב והלילה העברנו במשק לוי במושב שעל. מקום הלינה מאורגן יפה, פסטורלי ומזמין אפשר לנו הרגעות, חיבור אל עצמנו כבודדים וכקבוצה. כהרגלנו כולם ארגנו את ארוחת הערב המסורתית: פוייקה ומבחר סלטים וישבנו כקבוצה לאכול ולצחוק סביב המדורה.

בבוקר יום ו' יצאנו להליכה במסלול המים בעין טינה. למרות הקושי הפיזי שחוו חלק מחברי הקבוצה, כולם דיווחו על הנאה רבה מהאתגר הפיזי של ההליכה, מהחברה וממסלול המים עצמו.

בסיום המסלול ישבנו וערכנו את סיכום הטיול ועלה הרצון והציפייה לטיול הבא.

היכנסו לפורום להורים שילדם חלה בסרטן למענה על שאלות בנושאים מגוונים, כגון: אבחנה, בדיקות, התמודדות עם המחלה, טיפולים, טיפולים חדשניים שיעילותם עד כה לא הוכחה ועוד.